izba-kolei.org.pl

Statystyki odnosnie polaczen lokalnych

Statystyki odnosnie polaczen lokalnych

W skrócie, to działa w ten sposób. Pewna odpowiedź jest powodowana przez bodziec. Przedstawiając dwa impulsy w tym samym czasie, regulacja odbywa się tak, że drugi impuls przyniesie oryginalnej odpowiedzi.

Pamiętaj, że Twoje dziecko usłyszał własny głos „da”. To służył jako bodziec dla niego, aby powtórzyć „da”. Gdy wzór jest ostatecznie ustalone i pracy, drugi bodziec jest wprowadzony. Jednocześnie mówi „da”, mówisz „da”. Z tego powodu uwarunkowań Twoje dziecko będzie uczyć się odpowiedzieć do bodźca, jak musiał własnej wcześniej. Oznacza to, że kiedy mówisz „da”, mówi „da” jak również.

Jest więcej można zrobić. Gdy dziecko mówi „da” pokazać mu za każdym razem, lalki i powtórzyć dźwięk. Poprzez prezentację bodźca wzrokowego (lalka) z akustycznym bodźca (mówione „da”) oba stają się związana. W ten sposób logopedyczne dla dzieci może wyglądać. W ten sposób widok lalki sprawi dziecku powiedzieć „da”.

W tym wieku „da” jest całkiem zadowalające w wymowie „lalki”. Gdy związek ma już ugruntowaną pozycję, możemy zacząć mówiąc: „Lalka”, kiedy mówi: „da”. Na przykład, kiedy wyciąga ręce i mówi: „da”, możemy dać mu lalkę i powiedzieć: „Oto twoja lalka”.

Nie należy się martwić o jego braku użycia „L” dźwięku na razie.

Na tym etapie zwany echolalii, że buduje się poprzez naśladowanie repertuar dźwięków i kombinacjami dźwiękowymi, które są charakterystyczne dla języka rodzicami i środowiskiem. Musi być w stanie przedstawić te dźwięki dobrowolnie, zanim będzie mógł „mówić” w sensie dorosłych. Jeśli dziecko odmawia im on lub ona może potrzebować jakiegoś rodzaju terapii mowy dla dzieci.

Martwisz się o problemach mowy swojego dziecka? Chcesz wiedzieć więcej na temat terapii mowy dla dzieci i jak poprawić mowę dziecka w domu? Zobacz moją stronę: http://www.ImproveYourChildsSpeech.com

Od Jane M. Bishopa

Artykuł napisany przez: http://www.janpolbis.pl/pl/